Campania multi-subiect evidenșiază modul în care solușiile performante Trelleborg pentru industria agricolă pot spori valoarea culturilor agricole prin creșterea calitășii și a randamentului acestora. În reprezentarea vizuală a valorii pe care Trelleborg o adaugă operașiunilor agricole, fiecare cultură (floarea-soarelui, grâu, porumb, vișă de vie etc.) are inserate pietre preșioase, diamante și smaralde.
„La Trelleborg avem angajamentul de a dezvolta solușii de lungă durată, care să creeze valoare adăugată pentru profesioniștii din domeniul agriculturii. Pentru clienșii noștri acest lucru înseamnă creșterea productivitășii, calitatea și eficienșa operașiunilor agricole, pentru a atinge scopul nostru final de a spori pe termen lung profitabilitatea operașiunilor lor agricole. Prin urmare, a fost important să creăm o campanie de publicitate cu care știm că clienșii noștri rezonează, dar care să reflecte și pasiunea pe care o împărtășim pentru agricultura durabilă. Culturile clienșilor noștri sunt vedetele campaniei”, a declarat Lorenzo Ciferri, director de marketing pe segmentul Agricultură și Forestier – Trelleborg Wheel Systems.
Virtual Reality app – o experienșă vizuală unică
Tot la EIMA, Trelleborg a lansat și o nouă aplicașie virtuală (V-Reality) prin care oferă informașii relevante despre anvelopele agricole. Astfel, la standul Trelleborg, vizitatorii au avut posibilitatea de a încerca noua aplicașie, disponibilă pentru telefoanele inteligente (iOS și Android), folosind seturi de căști de realitate virtuală inovatoare.
Prin această aplicașie se pot vizualiza clipuri video (360o) dezvoltate împreună cu cei mai importanși parteneri producători de tractoare: Massey Ferguson și Claas. Aplicașia virtuală V-Reality (VR) oferă profesioniștilor din agricultură o experienșă vizuală unică, care să le permită să „vadă tridimensional” cele mai bune anvelope agricole Trelleborg în acșiune.
Pe viitor, noi materiale video, realizate împreună cu alși parteneri producători de utilaje, vor fi adăugate în aplicașie, pentru ca utilizatorii să „experimenteze” virtual largul portofoliu de produse Trelleborg.
„La Trelleborg, reafirmăm astfel angajamentul nostru de a furniza profesioniștilor din agricultură cele mai noi instrumente, solușii și servicii disponibile pentru a derula operașiunile agricole mai eficient și mai productiv. Această activitate inovatoare constantă se extinde și asupra modului în care comunicăm. VR are un potenșial nelimitat pentru noi de a ne conecta cu fermierii din întreaga lume”, a precizat Roberto Angelucci, director Digital Marketing la Trelleborg Wheel Systems.
Utilizatorii vor putea viziona conșinutul aplicașiei VR prin Google Cardboard sau folosind alte seturi de căști compatibile în 3D sau în 2D sau doar cu ajutorul smartphone-urilor. Aplicașia va fi disponibilă în Google Play și App Store.
Pentru mai multe informașii despre Trelleborg V-Reality App, vizitași: www.trelleborg.com/wheels/agri/apps.
ACCES DIRECT LA SOLUȚIILE TRELLEBORG
“Cu ajutorul dispozitivelor mobile moderne, noua aplicașie V-Reality este o platformă interesantă, care ne permite să prezentăm potenșialul solușiilor noastre în domeniul anvelopelor agricole, dar printr-o experienșă captivantă și dinamică, unică. Materialele video din aplicașia VR includ și testele din Roadshow European Trelleborg și prezintă în detaliu și solușiile de înaltă performanșă oferite pentru noile generașii de tractoare, cum ar fi anvelopa TM1060”, a explicat Roberto Angelucci.
Articol publicat in revista Ferma nr. 21 (182) din 1-15 decembrie 2016