Trei branduri, un singur nume: SKY Agriculture - Revista Ferma
4 minute de citit

Trei branduri, un singur nume: SKY Agriculture

Sulky Sky and Prolog together Trei branduri, un singur nume: SKY Agriculture

Finalizând un proces de transformare ale cărui baze au fost puse în urmă cu 10 ani, cele trei mărci istorice ale grupului Burel – Sulky, Sky și Prolog – sunt acum reunite sub un singur brand european: SKY Agriculture. 

Dincolo de o simplă schimbare de identitate, reunirea sub o singură siglă a celor trei branduri deschide calea unei evoluţii şi mai dinamice în ceea ce privește inovarea în serviciul agriculturii din Europa. Dincolo de schimbarea numelui, acesta este „punctul culminant al unei reflecții atent gândite în jurul unei strategii de monomarcă și a poziționării acesteia”, de când au fost stabilite primele etape ale transformării acestui grup solid în urmă cu 10 ani.

Grupul de familie Burel, care deține mărcile istorice Sulky, Prolog și Sky, raportează rezultate record, cu vânzări consolidate de 85 de milioane de euro pentru exercițiul financiar 2022/2023, iar echipa de conducere continuă să lucreze la evoluția companiei.

TF4 Trei branduri, un singur nume: SKY Agriculture

SKY Agriculture privește spre viitor

Determinarea companiei de a rămâne un succes pentru următorii ani este evidenţiată şi de David Guy, directorul general al Grupului: „Doar pentru că lucrurile merg bine, nu înseamnă că nu trebuie să schimbăm nimic. Grupul nostru este solid și a înregistrat câteva rezultate excelente în ultimii ani. Prin reunirea celor trei branduri ale noastre sub un singur banner, scopul nostru este de a fi acolo în viitor pentru a sprijini mai bine fermierii în evoluția lor către o agricultură pozitivă, care să răspundă provocărilor sociale și de mediu”.

Strategia monomarcă, o cerință firească a pieței

Această strategie monomarcă permite, de asemenea, ca SKY Agriculture să se adapteze la schimbările din domeniul distribuției de echipamente agricole în Europa: piața devine tot mai concentrată, iar rețeaua de dealeri este în curs de restructurare, numărul de dealeri scăzând constant în ultimii ani.

TF6 Trei branduri, un singur nume: SKY Agriculture

Patru domenii cheie

Crearea SKY Agriculture are, de asemenea, scopul de a sprijini creșterea exporturilor Grupului. Acum, 40% din vânzări sunt realizate în afara Franței, iar SKY Agriculture își propune să crească această proporție la 50%, bazându-se în special pe dinamismul departamentului său de cercetare și dezvoltare, care se concentrează pe patru domenii cheie: precizie, tehnologie, eficiență energetică și agronomie.

Gri grafit și alb titan, culorile SKY Agriculture

Toate maşinile, echipamentele şi materialele mărcii SKY Agriculture vor fi echipate în gri grafit și alb titan, care au avantajul de a se asorta cu toate culorile tractoarelor, spune David Guy: „Gata cu combinațiile colorate! Alegând aceste coduri de culoare de înaltă tehnologie, ne-am gândit și la fermier, care poate fi mândru de tractorul său, indiferent de culoarea acestuia”.

Începând cu 16 august, primele utilaje SKY Agriculture au început iasă pe porţile celor patru unități de producție ale grupului.

XT1 Trei branduri, un singur nume: SKY Agriculture

Peste 450.000 de echipamente

Grupul industrial francez familial Burel are patru unități de producție în Carvin, Fontenay, Chateaubourg (Franţa) și Osasco (Italia) şi 350 de angajaţi. Peste 450.000 de echipamente au fost proiectate și produse în fabricile Grupului din 1936 şi până în prezent.

SKY Agriculture este expert în pregătirea solului și prelucrarea lui superficială, pentru a reduce consumul de energie şi a conserva solul. Compania este recunoscută de circa 10 ani pentru inovaţiile în domeniul tehnologiei de semănat, agricultura regenerativă și semănatul culturilor de protecție, inclusiv semănători cu 1, 2, 3 sau 4 buncăre. SKY este şi un pionier în domeniul fertilizării de precizie.

MAXIDRILL2 Trei branduri, un singur nume: SKY Agriculture

OBIECTIV DECLARAT

SKY Agriculture și-a propus „să fie alături de fermierii de mâine, cu o gamă largă de echipamente inovatoare, adaptate la noile nevoi ale agriculturii europene. Să ne luăm timpul necesar, fără să ne grăbim, pentru a face lucrurile în ordinea corectă, asta e parte din ADN-ul nostru. În 2018, am creat linia de bază «Farming together», care a servit inițial la materializarea legăturii dintre cele trei mărci ale noastre, Sulky, Prolog și Sky. Evoluția a continuat, în 2020, cu restructurarea juridică a grupului la nivel intern și reorganizarea serviciilor comerciale, a serviciului post-vânzare şi piese de schimb. Am început, ca să spunem așa, prin a reface interiorul casei înainte de a vopsi pereții exteriori. Iar astăzi, putem anunța punctul culminant al muncii noastre, prin nașterea mărcii SKY Agriculture”, declară Julien BUREL (foto), președintele Grupului Burel.

Foto COLOANA Julien Burel Sky Agriculture Trei branduri, un singur nume: SKY Agriculture

Vizitați standul SKY Agriculture la la Agritechnica (Germania), între 12 și 18 noiembrie 2023 (hala 12, standul C37) și la SIMA (Franţa), între 24 și 28 noiembrie 2024. Reprezentant SKY Agriculture pentru România este Cornel Chiuaru.

Cisteste si...

Recomandările redacției
Ultimele articole
Citește mai multe știri →