Stihl se extinde la Otopeni - Revista Ferma
4 minute de citit

Stihl se extinde la Otopeni

Ioan Mezei

În prezent, reţeaua Stihl numără peste 360 de magazine la nivel naţional, iar compania a demarat încă de anul trecut un amplu proces de reconfigurare vizuală a spaţiilor comerciale, investiţie evaluată la peste cinci milioane de euro. Numărul magazinelor care vor fi aduse la noi standarde în acest an va creşte cu 80%. Cel mai înalt standard de magazin este denumit „flagship store”, la nivel naţional existând 50 de astfel de spaţii. Anul acesta compania îşi propune să inaugureze minim 20 de magazine ”flagship store”.

Focus nou de business: utilajele cu acumulator
Din punct de vedere al produselor, Stihl va accentua focusul pe gamele cu acumulator. Compania va pune pe piaţă peste 15 utilaje şi accesorii noi cu acumulator în gamele de motoferăstraie, motocoase, foarfeci de gard viu, suflante şi maşini de tuns iarba.
Utilajele cu acumulator reprezintă noua tendinţă în domeniul îngrijirii curţilor, oferind mobilitatea echipamentelor cu motor termic, dar şi noi funcţionalităţi precum pornirea uşoară, şi greutatea redusă. Dezvoltarea unor astfel de echipamente este o tendinţă firească a tehnologiei motoarelor, care merg din ce în ce mai mult spre zona electrică, fapt evident mai ales în domeniul auto. În calitate de producător şi iniţiator de tehnologie şi inovaţie, Stihl devine un jucător din ce în ce mai important pe piaţa din România şi în această zonă, prin deschiderea cu care abordează dezvoltarea utilajelor electrice cu acumulatori.

stihl_acumulatori

Noua motocoasă cu acumulator FSA 56
Considerată de specialiştii internaţionali a fi unul dintre cele mai fiabile utilaje de acest tip la nivel mondial, motocoasa FSA 56 a fost adusă în acest an şi în România, fiind configurată special pentru curţile medii şi mari. FSA 56 poate fi folosită pentru a cosi în autonomie totală până la 100 mp de gazon, cu acumulatorul cel mai mic. Modelul are variante de dotare şi cu acumulatori mai puternici, care pot cosi iarba de pe 300 mp, având o autonomie de lucru de până la 40 minute. Practic, suficient timp pentru a-ţi face treaba în curte. Mai mult, producătorii au calculat că în cazul marginilor de gazon, cu un FSA 56 se pot tunde chiar şi 1000 ml, dacă se foloseşte cel mai puternic acumulator. Încărcarea completă a acumulatorului se face în aproximativ trei ore, iar utilizatorul poate beneficia de puterea maximă a utilajului până la descărcarea totală a acestuia.
Inginerii germani au conceput un utilaj aproape de perfect, care îmbină ergonomia, eficienţa de utilizare şi capacităţile tehnice. Pe lângă faptul că nu emite noxe în atmosferă, ceea ce mai face din noua motocoasă Stihl un utilaj eco, mai este şi nivelul scăzut al zgomotului. Astfel, poluarea fonică este redusă considerabil, iar protecţiile pentru urechi nu mai sunt necesare. În plus, eficienţa creşte şi prin sistemul de ajustare a tijei “la buton”, astfel că FSA 56 poate fi reglată instant în funcţie de înălţimea utilizatorului.

 

TINERII ANTREPRENORI STIHL PREIAU ŞTAFETA
Stihl este o companie de familie care anul trecut a împlinit 90 de ani. “Ne dorim să asigurăm continuitatea modelului de business de familie la nivelul reţelei de distribuţie. Multe dintre firmele dealerilor au o istorie importantă cu Stihl, iar copiii antreprenorilor cu care am început colaborarea sunt deja implicaţi în business. Prin Clubul Tinerilor Antreprenori Stihl facem un transfer de know-how către noua generaţie de oameni de afaceri, pentru a-i integra în modelul nostru de acţiune. În prezent, un program asemănător rulează în Spania şi în Portugalia. Programul este suţinut financiar de Stihl România, iar consultanţa este realizată de experţi în management”, precizează Ioan Mezei.

 

Articol publicat in revista Ferma nr. 10 (193) din 1-15 iunie 2017

Cisteste si...

Recomandările redacției
Ultimele articole
Citește mai multe știri →