Astfel, vânzările au totalizat 642 milioane de euro, cu 9% mai mult față de perioada similară din 2013 (și +13% după aplicarea diferenței de curs valutar). Venitul net după impozitare a fost de 14,2 mil. de euro, comparativ cu 1,1 mil. de euro în aceeași perioadă a anului 2013.
Conform declarației oficiale a lui Michel Denis, președinte și CEO Manitou: „Rezultatele obținute la jumătatea lui 2014 s-au înscris, în totalitate, în planul companiei și au confirmat prognoza privind îmbunătățirea performanței financiare a grupului. Creșterea de 9% a vânzărilor s-a realizat într-un mediu dificil și ne-a permis să ne consolidăm poziția și să îmbunătățim cota de piață”.
Divizia de Manipulare pe Teren Accidentat (RTH) a realizat vânzări de 449,2 mil. de euro, în creștere cu 13% față de prima jumătate a anului 2013. Marja brută a crescut cu 1,3%, fiind determinată de nivelul de volum și de eficientizarea producției. Divizia RTH a înregistrat și o scădere a cheltuielilor externe.
Divizia Material Industrial (IMH) a realizat vânzări în valoare de 59,3 mil. de euro, în scădere cu 13% față de prima jumătate a anului 2013. Raționalizarea investițiilor în marketing și a cheltuielilor administrative a permis o ușoară scădere a pierderilor la veniturile din exploatare.
Divizia de Echipamente Compact (CE) a totalizat vânzări de 133,4 mil. de euro, în creștere cu 5% față de prima jumătate a anului 2013.
Manitou proiectează, produce și distribuie stivuitoare pentru construcții, agricultură și sectoarele industriale. Grupul comercializează produse sub brandurile Manitou®, Gehl®, Mustang®, Loc® și Edge®, prin 1.400 de dealeri independenți aflați în peste 120 de țări. Manitou a realizat vânzări în valoare de 1,176 mil. de euro, în 2013. La 31 decembrie 2013, Manitou avea peste 3.200 de angajați, din care cca 40%, în afara Franței.