Combustibilii pe bază de UVH respectă standardele americane de emisii, permiţând o reducere a emisiilor de CO2 cu până la 90%, fără a fi necesare modificări ale motorului, au confirmat reprezentanţii grupului nipon. „Acest anunţ subliniază şi mai mult angajamentul nostru faţă de un viitor neutru din punct de vedere al carbonului, deoarece tehnologia UVH şi GNL (gaz natural lichefiat) oferă o serie de beneficii de mediu în comparaţie cu carburanţii convenţionali”, se precizează într-un comunicat al companiei.
Alături de motorul cu hidrogen de 3,8 litri, Kubota a anunţat anul trecut că toate motoarele diesel Kubota din Europa au fost aprobate să utilizeze combustibili pe bază de parafină, care respectă standardul european EN15940. Acest lucru permite utilizarea gazului natural lichefiat şi a uleiului vegetal hidrotratat, ca soluţii alternative mai prietenoase cu mediul.
Din fericire, nu există nici o cerinţă de a spăla rezervoarele de combustibil sau de a schimba filtrele, deoarece UVH şi GNL, care îndeplinesc standardele UE, pot fi amestecate în siguranţă cu motorina.