Obiective Holland Farming în 2013 - Revista Ferma
3 minute de citit

Obiective Holland Farming în 2013

holland farming m Obiective Holland Farming în 2013

„Per total vânzări putem spune că suntem una din primele cinci firme de profil din țară, pe segmentele semințe, îngrășăminte speciale și substraturi. Iar acestea sunt cele mai importante segmente de produse, în funcție de cifra de afaceri.

La semințele de fasole pentru procesare am ocupat piața aproape în totalitate. Pe segmentul mazăre pentru procesare deținem 50% cotă de piață iar în ceea ce privește tomatele pentru spații protejate, avem o cotă de piață estimată la 15%”, ne-a declarat Marius Velea, director general Holland Farming Agro.

Un obiectiv important pentru companie în 2013 este tocmai întărirea poziției la nivel național. „Ne-am făcut un plan de principiu pe care sper să-l ducem la bun sfârșit și să creștem nu doar volumul de vânzări cu măcar 10%, dar și să îmbunătățim reprezentarea noastră ca firmă în mai multe zone ale țării.

Avem un nou reprezentant în centrul și nordul Transilvaniei, zonă care a fost până nu de mult un punct sensibil pentru noi. Vizăm pentru 2013 zonele legumicole cu un mod de producere mai intensiv – județele Galați, Olt, Dolj, Timiș, Arad. Noi suntem prezenți în aceste zone destul de bine, dar ne propunem mai mult”, a precizat Marius Velea.

În 2013, compania intenționează să eficientizeze serviciile oferite partenerilor. „Aici o să ne concentrăm pe analiza calității solului și a apei pentru irigat, precum și pe analiza drenajului la culturile hidroponice în spațiu protejat. Aceste analize le vom oferi clienților cu care colaborăm mai strâns.

Este un serviciu pe care îl ofeream și până acum, dar îl vom eficientiza. Până acum prelevam proba, o pregăteam pentru livrare în Olanda, unde se făceau toate testele necesare. După ce venea rezultatul, noi îl comunicam producătorului. Dura aproximativ 10 zile, ceea ce în plin ciclu de producție este cam mult”, ne-a mărturisit Marius Velea. De anul acesta, probele ar putea fi evaluate în România.

În 2012, Holland Farming Agro și-a mărit baza de clienți, reușind totodată să înregistreze o creștere a cifrei de afaceri cu 15-20%.

Cisteste si...

Recomandările redacției
Ultimele articole
Citește mai multe știri →