Al șaptelea episod din „Growing Together” (Creștem împreună), proiectul TV lansat de BKT și DAZN care reunește tinerele talente din echipele de fotbal italiene participante la Serie BKT cu diferiți antreprenori locali pasionați de agricultură și gastronomie. Obiectivul formatului este de a reproduce forța echipei, precum și dorința de a împărtăși și de a crește împreună, principii și piloni pentru BKT, care își bazează propria misiune pe conceptul de „echipă” și pe valorile care decurg din acesta.
La Puglia (în sudul Italiei), Pablo Rodriguez, un atacant de nouăsprezece ani de la echipa Lecce, se întâlnește și discută cu tânărul antreprenor Giulio Apollonio, fondatorul start-up-ului „Uovo Perfetto” (Oul perfect). Apollonio scoate găinile din fermele de exploatare intensivă, pentru a le permite să trăiască liniștite într-un parc din Cutrofiano, provincia Lecce, folosindu-le doar pentru producția de ouă. Ideea se bazează pe conceptul unei noi economii agricole, care poate avea un impact pozitiv asupra mediului prin adoptarea unei perspective pe termen foarte lung, punând însă imediat în practică idei pentru un viitor durabil.
„Secretul oului perfect este fericirea găinii. Aceasta produce ouă care îi reflectă stilul de viață în natură și, drept urmare, aceste ouă sunt mai pure, mai nutritive și mai sănătoase”, declară Giulio Apollonio. „Parcul Uovo Perfetto se află în mijlocul naturii și, datorită celor 25.000 de metri pătrați, este cel mai mare parc în aer liber dedicat găinilor, din Europa. Acestea au la dispoziție tot spațiul necesar pentru a trăi fericite, cu hrană, aer curat și lumină naturală din belșug. Până și excrementele acestora sunt eliminate sub formă de îngrășământ natural.”
Punându-și încrederea într-un astfel de proiect etic și durabil este una dintre cele mai simple modalități prin care BKT poate investi într-un viitor care este benefic și pentru afaceri.
Pentru BKT, afacerile înseamnă, înainte de toate, munca în folosul oamenilor și împreună cu aceștia. Prin urmare, susținerea și promovarea start-up-urilor precum cel de astăzi înseamnă să demonstrezi fără teamă că, pentru a fi recunoscut ca protagonist pe piața dedicată, calea corectă este cea care implică responsabilitatea corporativă absolută.