Massey Ferguson - 175 de ani de istorie, cu o nouă identitate de marcă - Revista Ferma
2 minute de citit

Massey Ferguson – 175 de ani de istorie, cu o nouă identitate de marcă

Despre această schimbare de look, cel puţin la nivel de siglă, Luis Felli, director general pentru Massey Ferguson în cadrul grupului AGCO, a declarat: „Massey Ferguson trece acum de la a fi un producător de maşini agricole pur la un furnizor de experienţe simple şi de încredere, care oferă cea mai bună valoare pentru fermieri, făcându-le afacerile mai profitabile şi mai durabile. Această abordare consecventă la nivel global, orientată spre fermier, le permite clienţilor să experimenteze transformarea mărcii într-un mod unic în întreaga lume. Completat de o organizaţie globală sincronizată, a fost firesc să lansăm un nou logo în acest moment fără precedent din istoria noastră”.

MF_Logo-Born_to_FARM_b„2022 va fi anul noului brand global Massey Ferguson”, a ţinut să precizeze, la rândul său, Francesco Murro, cel care ocupă funcţia de vicepreşedinte şi este responsabil cu vânzările şi marketingul la Massey Ferguson. „Ne-am gândit la un nou logo de când am dezvăluit Conceptul MF NEXT la Agritechnica 2019. MF New Era a început să prindă viaţă odată cu lansarea MF 8S în iulie 2020, urmată de lansarea unei linii complete de produse în ultimele 18 luni, inclusiv evenimentul nostru digital ‘Born to Farm’ din septembrie 2021. Pe măsură ce ne apropiem de aniversarea celor 175 de ani de la momentul înfiinţării primului atelier de echipamente agricole al lui Daniel Massey, care va fi marcată în 2022, am simţit că este momentul perfect pentru a reîmprospăta sigla, în timp ce introducem un nou slogan semnificativ”, a remarcat Murro.

Design modern, elegant şi plat

În luna noiembrie s-au împlinit 63 de ani de când Massey Ferguson a adoptat emblematicul său logo. Cât despre noua siglă, Alfredo Jobke spune că are un design modern, elegant şi plat, dând în acelaşi timp viaţă logo-ului prin interacţiunea a trei triunghiuri care se împletesc unul în celălalt. „Desenarea acestuia cu un singur gest, solid şi direct, creează aspectul de mişcare. Designul plat reflectă foarte mult lumea noastră digitală actuală, permiţându-ne să manipulăm logo-ul pentru a-l aduce la viaţă pentru site-urile noastre web, pentru aplicaţiile de pe smartphone-uri şi ceasuri inteligente sau chiar pentru ecranele din interiorul maşinilor în sine”, a explicat directorul de marketing al companiei.

Cisteste si...

Recomandările redacției
Ultimele articole
Foto 1 iStock 1289621751 artbyPixel scaled De ce devin porcii agresivi?

De ce devin porcii agresivi?

Un subiect de maximă actualitate este studiul şi combaterea agresivităţii suinelor în condiţiile de exploatare tipice fermelor de suine moderne. […]

Citește mai multe știri →