ADAMA LANSEAZĂ CAMPANIA ESSENTIALS - „OBSESIA PENTRU SIMPLITATE" - Revista Ferma
1 minut de citit

ADAMA LANSEAZĂ CAMPANIA ESSENTIALS – „OBSESIA PENTRU SIMPLITATE”

În România, Adama ocupă locul doi în piaţă, din punct de vedere al suprafeţei tratate, şi este compania care cedează cea mai mare valoare adăugată partenerilor, distribuitori şi fermieri, fiind pe locul 5 după cifra de afaceri, conform panelului independent Kleffmann pe 2016.
În 2017, Adama lansează în Europa campania de informare privind gama Essentials, care conţine produse consacrate ce continuă să aducă valoare adăugată certă în fermă.

ADAMA
Fermierii români care folosesc produsele Adama au acum şansa să contribuie interactiv la dezvoltarea „obsesiei pentru simplitate”, filosofia companiei Adama prin care urmărim să le oferim acestora pace sufletească şi mai mult timp liber pentru alte activităţi importante, prin aplicarea unor soluţii esenţiale în protecţia plantelor.
În campania Essentials a Adama România pentru anul 2017, fermierii pot da „input direct” companiei privind strategia de simplitate şi astfel sunt recunoscuţi şi premiaţi pentru contribuţia lor, atât online, cât şi în platformele din câmp SimpliCultura.

 

 

Articol publicat in revista Ferma nr. 10 (193) din 1-15 iunie 2017

Cisteste si...

Recomandările redacției
Ultimele articole
Citește mai multe știri →