Acest lucru este demonstrat de un sondaj reprezentativ, comandat de Cosmos-Direkt, asiguratorul direct al Generali din Germania. Un alt rezultat al acestei consultări publice: consumul conştient este acum stabilit în societate. De exemplu, 82% dintre respondenţi preferă produse din regiunea lor şi 80% au o apetenţă pentru alimentele sezoniere. Nutriţia sănătoasă conştientă este, de asemenea, foarte populară printre germani. 64% dintre ei se abţin să consume produse finite şi 36% evită dulciurile.
Cei care adoptă o dietă echilibrată contribuie, de asemenea, la reducerea riscurilor pentru sănătate şi la creşterea speranţei de viaţă, iar acest comportament activ şi preventiv este acum sprijinit şi de câteva companii de asigurări. Generali, spre exemplu, a creat special un program denumit „Vitality”, prin care clienţii beneficiază de o rambursare parţială a cheltuielilor pentru prima de asigurare pe viaţă, pe lângă alte avantaje cum ar fi reduceri de până la 40% la achiziţiile din magazinele online specializate pe comerţul cu produse proaspete.