Profitul operaţional a fost de 189 miliarde yeni (1,52 miliarde de euro). Acesta a fost cu 5,3% mai mult decât în 2017. Pentru acest an (2019), compania prognozează că veniturile vor creşte cu 6,5 procente, iar profitul operaţional va spori cu 5,6%.
Aşa-numita divizie „Utilaje agricole şi utilaje industriale” (cuprinzând echipamente agricole, produse agricole, motoare şi utilaje pentru construcţii) a reprezentat peste 80% din veniturile totale. Circa 20% din vânzările generate de această divizie au avut ca origine Japonia, piaţa internă a companiei Kubota Corporation. Restul de 80% se acumulează de pe pieţele externe.
„În America de Nord, vânzările de tractoare au crescut din cauza creşterii continue a cererii. Vânzările de vehicule utilitare au crescut, datorită modelelor nou introduse. În plus, vânzările de echipamente pentru construcţii şi motoare au crescut şi ele datorită cererii solide”, se arată într-un comunicat al companiei.
În ceea ce priveşte Europa, cele mai mari vânzări au fost realizate pe segmentul echipamentelor de construcţii şi motoare. În plus, a existat un efect pozitiv din deprecierea yenului faţă de euro şi de lira sterlină. În schimb, în Asia (exceptând Japonia), veniturile s-au diminuat, pe fondul scăderilor semnificative în ceea ce priveşte vânzările de echipamente agricole din China, ca urmare a reducerii drastice a cererii. Cu toate astea, vânzările de echipamente agricole în Thailanda au sporit, în principal datorită creşterii preţurilor la produsele agricole, iar vânzările de tractoare în India au înregistrat, de asemenea, o creştere constantă.