Alegerea acestui tractor a fost o misiune uşoară pentru Moş Crăciun, deoarece amândoi vin din Nordul Îndepărtat, şi „Crăciunmobilul” trebuie să funcţioneze eficient atât printre gheţurile Laponiei cât şi în căldura dogoritoare a Braziliei.
Conform înţelegerii dintre cele două părţi, Moş Crăciun va apărea, sub diverse reprezentări, în activităţile de marketing ale Valtra. De exemplu, toate tractoarele produse în cursul lunii noiembrie şi decembrie vor avea lipite însemne cu Moş Crăciun. La achiziţionarea unui tractor Valtra, noul proprietar va primi şi o invitaţie de a participa la un concurs, acela de împărtăşi, pe site-ul Valtra, experienţele proprii cu aceste tractoare.
Premiul întâi al competiţiei este o vizită la fabrica Valtra şi la însuşi Moş Crăciun acasă.
Santa Claus Foundation este o organizaţie internaţională activă, care donează în scopuri caritabile cea mai mare parte din fondurile pe care le strânge. Fundaţia îşi asociază imaginea doar cu companii de vârf, implicate social, care să corespundă valorilor proprii ale lui Moş Crăciun: respect pentru mediul înconjurător, onestitate, aducerea voii bune în vieţile oamenilor.
Cei de la Valtra speră să continue şi în anii viitori colaborarea cu fundaţia, pentru a marca foarte clar faptul că Valtra este singurul tractor oficial al lui Moş Crăciun.
Din 2012, Horsch – exclusiv prin MEWI
Începând de anul viitor, orice utilaj marca Horsch ce va ieşi din curtea de la Orţişoara, va purta însemnul „exclusiv prin MEWI”, deoarece compania germană Horsch Maschinen GmbH, unul dintre cei mai renumiţi producători mondiali de echipamente pentru prelucrarea solului şi semănat, a decis ca firma MEWI să-i fie unic distribuitor pentru România. Compania germană are clienţi în peste 50 de ţări, exportând 70% din producţie.
Tehnologia înglobată de toate produsele Horsch este utilizată cu precădere în fermele medii şi mari, datorită robusteţii utilajelor, eficienţei şi nu în ultimul rând capacităţii mari de lucru a echipamentelor.
Însă excelenta reputaţie pe plan mondial a companiei Horsch nu se datorează numai tehnologiei, numele fiind asociat cu inovaţia continuă şi cu sisteme create pentru o agricultură modernă.
Prezentă la Hanovra cu un stand de peste 2500 mp, şi cu 7 produse noi, Horsch a dovedit că face, cu adevărat, „agricultură din pasiune”.
Printre produsele inovatoare prezentate anul acesta la Agritechnica, s-a aflat şi noua semănătoare pentru plante prăşitoare (ce plasează seminţele bob cu bob) Maestro, care a primit titlul de Utilajul anului 2012.
Juriul – alcătuit din experţi în domeniu – a fost impresionat de gradul mare de adaptabilitate în funcţie de tipul de seminţe (porumb, soia, floarea soarelui, sfecla şi rapiţă), viteza mare şi precizia distribuţiei seminţelor, de modul de separare a seminţelor cu ajutorul discurilor perforate, prevăzute cu lăcaşe deschise înspre afară, de posibilitatea de supraveghere permanentă a distribuţiei seminţelor, şi de capacitatea de „a semăna în funcţie de cerere”.
Din 1 ianuarie 2012, MEWI pune agricultura… şi pe şenile!
Este binecunoscut faptul că MEWI distribuie în România mărcile grupului AGCO – Fendt, Valtra şi Fella. Date fiind creşterea progresivă a vânzărilor de tractoare şi utilaje purtând însemnele de mai sus şi succesul firmei din Orţişoara, compania AGCO a decis ca, începând cu 1 ianuarie, să acorde şi distribuţia în România a excepţionalelor tractoare şenilate Challenger.
Challenger este una dintre mărcile de vârf ale AGCO – una dintre cele mai mari reţele de distribuţie globală din industria agricolă, ce numără mai mult de 2.800 de dealeri şi distribuitori independenţi, aflaţi în peste 140 de ţări ale lumii.
Mai multe despre istoria tractoarelor „şenilate” puteţi citi pe site-ul: http://www.challenger-ag.com/EMEA/RO/about/122.htm