Valtra anunţă lansarea noii Serii S - Revista Ferma
3 minute de citit

Valtra anunţă lansarea noii Serii S

9724hq m Valtra anunţă lansarea noii Serii S

Inima şi coloana vertebrală a noii serii S sunt reprezentate de motorul AGCO Sisu Power (iniţial Sisu Diesel) 8.4 CTA-4V şi o transmisie fără trepte AVT (AGCO Transmisie Variabilă).

Lider în protecţia mediului

Noua Serie S introduce o tehnologie avansată de Reducţie Catalitică Selectivă (SCR) pentru sectorul maşinilor agricole. SCR este un sistem dezvoltat iniţial pentru camioane, pentru reducerea emisiilor de oxid de azot, prin pulverizarea aditivului pe bază de uree în jetul de gaz evacuat.

Prin introducerea acestei tehnologii la tractoare sale, Valtra îşi reîntăreşte poziţia de lider în protecţia mediului. Noua serie S se aliniază deja la normele EURO 3 stadiul B pentru emisii pentru anul 2011. Consumul de AdBlue reprezintă aproximativ 3 procente din consumul de combustibil, ceea ce înseamnă că recipientul de 51 de litri de AdBlue trebuie umplut la fiecare al doilea plin de combustibil al rezervorului principal. Tehnologia SCR oferă multe beneficii celor care folosesc tractorul: reduce consumul de combustibil cu aproximativ 5 procente, permite creşterea puterii fără o creştere proporţională a încălzirii, prelungeşte viaţa uleiului lubrifiant şi îmbunătăţeşte fiabilitatea.

Tehnologia SCR este standard pentru modelul S352 şi opţional la toate celelalte modele din seria S Series, exceptând modelul S232.

Transmisia variabilă

Transmisia variabilă AGCO (AVT) este o tehnologie consacrată care oferă utilizatorului multe modalităţi de a eficientiza munca sa. Viteza de rulare şi turaţia pot fi ajustate folosind potentiometrul variabil, levierul de viteza sau pilotul automat.

Mai multă putere…

Puterea de tracţiune a seriei S, sistemul hidraulic şi tiranţii fac ca şi cele mai mari şi mai complexe utilaje să fie uşor de controlat. Tiranţii spate au o capacitate de ridicare de 7,5 sau de 11 tone. Tiranţii faţă au o capacitate de ridicare de 5 tone şi sunt de asemenea disponibile cu ax de suspensie frontal.

Sistemul hidraulic oferă o ieşire de 175 l/min, 6 blocuri hidraulice şi o putere directă pe fiecare cuplă.

Tractorul cântăreşte 10,300 kilograme, greutate care poate fi mărită până la 14,320 kilograme, folosind greutăţi suplimentare sau 17,640 kilograme cu roţi duble.

… mai mult confort

Condiţiile de conducere în noua şi spaţioasa cabină sunt excelente. Vizibilitatea este perfectă, în toate direcţiile.

Sistemul de conducere inversat TwinTrac poate fi ajustat lateral, ceea ce face munca în cazul mersului cu spatele mai eficientă. Suspensia cabinei pe toate cele patru colţuri atenuează şocurile împreună cu suspensia axului frontal, iar premiata cabină cu suspensie semi-activă Valtra, AutoComfort, poate fi de asemenea menţionată.

Controalele sunt extrem de facile şi uşor de folosit, într-o manieră cu adevărat… Valtra. De exemplu, inversorul hidraulic şi frâna de mână sunt cunoscute de la celelalte modele Valtra. prin Sistemul de reglare a numărului de ture ale volanului – QuickSteer, face condusul să fie foarte uşor. Luminile de lucru faţă, spate şi laterale cu xenon facilitează şi ele munca în condiţii scăzute de luminozitate. Un compartiment de răcire păstrează gustările reci şi pasagerii pot sta confortabil şi în siguranţă pe un scaun întreg, cu spătar.

Dotări opţionale

Desigur, o gamă largă de opţionale sunt disponibile pentru noua serie S, incluzând ISOBUS, Auto-Guide sau sistemul ce conduce singur tractorul şi chiar un scaun cu aer condiţionat pentru şofer. Clientul VALTRA seria S primeşte exact tractorul pe care şi-l doreşte.

tabel valtra

Cisteste si...

Recomandările redacției
Ultimele articole
Citește mai multe știri →