Strategia CNH Industrial pe următorii cinci ani - Revista Ferma
2 minute de citit

Strategia CNH Industrial pe următorii cinci ani

Hubertus_Michael_Muhlhauser_bPlanul pe următorii cinci ani denumit „Transform 2 Win” (transformare pentru câştig – în limba engleză) a fost gândit pentru a reduce costurile operaţionale, însoţite de o creştere cu 5 procente a vânzărilor la nivel mondial. Potrivit strategiei de dezvoltare dezvăluită de şeful CNH Industrial, Hubertus Mühlhäuser (foto), profiturile ar trebui să crească cu 8% în 2022 şi cu 10% în 2024.

Divizia „On-Highway” recent listată, cu venituri din activităţi industriale pro-forma în 2018 de 13,1 miliarde de dolari, cuprinde mărcile de vehicule comerciale Iveco, Iveco Bus şi Heuliez Bus (69% din venituri) şi producătorul de motoare FPT Industrial (31% din venituri). FPT Industrial rămâne însă un furnizor cheie al activităţii „Off-Highway”, care include brandurile New Holland, Case IH şi Steyr. Aceste companii au generat în 2018 venituri de 15,6 miliarde de dolari.

În proporţie de 75%, activitatea comercială „Off-Highway” se bazează pe vânzările de maşini şi echipamente agricole, în timp ce 19% din venituri sunt generate de comerţul cu maşini şi echipamente de construcţii, iar 6% reprezintă vifra de afaceri generată de comerţul cu vehicule specializate.

Steyr devine brand premium

Aşa cum a anunţat de ceva vreme, CNH va încerca în anii care vor urma să stimuleze concurenţa între brandurile proprii în aşa fel încât să existe o mai mare diferenţiere între tractoarele Case IH, New Holland şi Steyr. În consecinţă, Steyr ar urma să devină marcă premium. De asemenea, conform strategiei de dezvoltare, o parte importantă din bugetul de cercetare şi dezvoltare va fi direcţionat către producţia de tractoare cu o capacitate mai mică de 100 CP.

„Evaluarea noastră clară a megatrendurilor cheie, care schimbă rapid peisajul de afaceri, ne-a determinat să îmbrăţişăm această provocare şi să transformăm compania. Beneficiind de un accent mai mare asupra managementului, cele două entităţi vor accelera inovaţia, vor fi mai inteligente în gândirea lor strategică şi vor participa activ la consolidarea industriei. Acest lucru este în întregime în concordanţă cu scopul nostru strategic pentru o transformare durabilă”, a precizat Hubertus Mühlhäuser.

Cisteste si...

Recomandările redacției
Ultimele articole
Citește mai multe știri →