„Nu este vorba de o franciză. Nu percepem nici un fel de taxă lunară sau anuală. Este afacerea lor, noi doar le oferim consultanță pentru amenajarea magazinului. Colaborăm și cu alte unități din țară, dar acesta este primul magazin pe care AgroWest l-a amenajat beneficiind de expertiza noastră și respectând standardele noastre”, ne-a explicat Alin Potocean, director general al Granit Parts.
Consumatorii găsesc în acest magazin piese și accesorii necesare gospodăriei lor, într-o gamă foarte variată și la prețuri corecte. „Cei interesați vor avea mereu opțiunea să cumpere și piese originale sau piese aftermarket marca Granit Parts. Pe lângă piese tehnice, precum piese motor, cutii de viteză, punte, ambreiaj, hidraulic, pentru aproape orice marcă de tractoare și utilaje agricole, comercializăm și foarte multe accesorii, cum ar fi vopsele pentru marile branduri de tractoare și utilaje, lubrifianți, filtre, curele, produse pentru echitație, garduri electrice, unelte pentru pădure, haine și încălțăminte de protecție, unelte specifice grajdurilor de animale etc.”, ne-a declarat, la rândul său, Bajcsi Ákos, administratorul companiei AgroWest.
Un bun marketing presupune diversificarea ofertei
„Noi facem pentru clienții noștri ceea ce producătorii de utilaje de renume mondial fac pentru dealerii lor. Adică oferim informații, suport de marketing, broșuri, cataloage. Practic, noi ne implicăm ca parteneri în această afacere, nu doar ca un simplu furnizor. În acest domeniu de comercializare a pieselor pentru utilaje agricole, un magazin cu un concept de marketing bun poate aduce o creștere a vânzărilor. Nu poți expune doar anumite produse, gândindu-te că acelea sunt de interes pentru cumpărător. E nevoie de o diversificare a ofertei. Sunt multe magazine în țară care au foarte multe piese, stocuri mari de produse, care însă nu sunt puse în valoare. De exemplu este destul să vezi expuși câțiva rulmenți ca să știi că acel magazin comercializează rulmenți. Nu trebuie să existe pe raft întreaga gamă de rulmenți”, susține Alin Potocean.
Colaborarea dintre cele două entități nu este deloc întâmplătoare. „Am ales Granit Parts pentru produsele aftermarket de calitate superioară. Credem foarte mult în dezvoltarea magazinelor de piese pe baza unui concept modern de marketing, ce vine în întâmpinarea nevoilor agricultorilor”, a precizat reprezentantul societății din Covasna.
AgroWest este specializată în comercializarea de echipamente agricole, în portofoliul său regăsingu-se nume importante precum: Grimme, Lemken, Valtra, Fendt, Challenger și Fella.
„Cu magazinele de piese de schimb dorim să ne apropiem și mai mult de fermieri, dar în același timp ne-am propus să construim relații bune și cu fermierii care până acum, dintr-un motiv sau altul, nu erau clienții noștri. Vom deschide foarte curând un nou magazin de piese în Miercurea Ciuc, unde vor fi expuse și utilaje agricole, iar pe viitor ne gândim să înființăm un punct de lucru și la Brașov”, a concluzionat Bajcsi Ákos.
„Toate piesele pe care le oferim sunt verificate în laboratoarele noastre de testare a calității. Nu facem nici un compromis când vine vorba de calitate, pe care o garantăm”, spune directorul Granit Parts.