Un avantaj al motoarelor Nef este şi cuplul maxim, disponibil de la 1250 rotaţii/min, mai mare cu 6-9% decât cele folosite la generaţiile anterioare.
Variante de echipare
Cei care doresc un tractor greu şi puternic, dar simplu în acelaşi timp, sunt sfătuiţi să aleagă varianta Landpower Techno, iar cei orientaţi spre utilaje „hi-tech”, cu dotări de confort electronice şi electrohidraulice, pot alege modelele Top sau Top Tronic.
Tehnologie şi inovaţie
Transmisia tractoarelor Landini Landpower Techno are trei grupe de viteză, cu şase trepte disponibile în fiecare grupă, cu inversor mecanic, viteza maximă fiind de 40 km/h. Cele 18 viteze disponibile înainte şi cele 18 disponibile în marşarier sunt dublate de reductorul care face posibilă diminuarea vitezei cu 80%; astfel, viteza minimă de deplasare la turaţia nominală a motorului este de 280 m/oră.
Sistemul de prindere în trei puncte este controlat mecanic la modelul Techno şi comandat electronic la modelul Top Tronic.
O altă inovaţie este pompa hidraulică, având un debit de 35 l/min., separată de restul circuitului, fiind folosită doar la servodirecţie şi pentru comenzile electrohidraulice. Sistemul de ridicare poate astfel funcţiona la capacitate maximă în timpul manevrelor sau a altor operaţiuni. Debitul întregului sistem hidraulic este de 115 l/min.
Rezervorul de combustibil este amplasat în partea stângă a tractorului, sub cabină, alimentarea fiind astfel la îndemână.
LANDPOWER: DATE TEHNICE
CABINA „BUSINESS CLASS”
Nivelul de confort al cabinei este radical îmbunătăţit. Scara de acces în cabină a fost reproiectată, fiind mai robustă acum şi asigurând un acees facil. Vizibilitatea de jur-împrejur este foarte bună, iar în plafonul cabinei se află o trapă transparentă, care poate fi acoperită cu o perdea mobilă, fiind de ajutor mai ales în lucrările efectuate cu încărcătorul frontal.
Datorită reproiectării cabinei, sistemul de aer condiţionat este amplasat în partea posterioară a plafonului, departe de căldura emisă de motor şi de aerul plin cu praf, iar filtrele de aer ale cabinei sunt amplasate în partea laterală a plafonului, introducând cel mai curat aer disponibil din jurul tractorului.
Bordul este alcătuit dintr-un afişaj analogic care ne arată turaţia motorului, un afişaj cu cristale lichide care oferă informaţii privind viteza de deplasare, turaţia prizei de putere, suprafaţa de teren lucrată şi indicatoare luminoase de avertizare.
ROBUST, PUTERNIC ŞI ECONOMIC
Chiar dacă Landpower nu mai reprezintă cel mai puternic model din gama Landini, a rămas o variantă căutată de agricultori, mai ales datorită robusteţii şi al economiei, cu un raport foarte bun între preţ şi performanţe.
Principalele direcţii care au stat la baza proiectării noului Landpower, au fost protecţia mediului înconjurător, prin reducerea noxelor emise, şi încadrarea modelului în linia de stil unic a familiei de tractoare Landini, întâlnită şi la modelul Powermaster.
LANDINI LANDPOWER 165 Techno
– motor Nef 2V, 6 cilindri, 6728 cmc, reglaj electric motor, putere nominală 116 Kw/157 CP, Euro 3
– ambreiaj dublu independent în mediu uscat Techno
– schimbător de viteze: 36 înainte 36 marşarier (speed six), viteza 40 km/h
– tracţiune integrală 4WD
– anvelope de calitate: faţă 460/70 R28 şi spate 580/70 R38
– turaţia cardanului: 540/1000 rpm
– putere hidraulică de ridicare cu 2 cilindri: 8400 kg
– greutate frontală suplimentară: 798 kg
– cutie de viteze multidisc cu baie de ulei – Hydra PTO
– cabină „Business class”: instalaţie de aer condiţionat, trapă plafon, girofar, rezervor combustibil 260 l, faruri de lucru 2 faţă şi 2 spate