Lăptăria cu caimac - un brand cu etichetă… transparentă - Revista Ferma
4 minute de citit

Lăptăria cu caimac – un brand cu etichetă… transparentă

Într-o atmosferă relaxată, cu lume bună din sfera agriculturii, fără farafastâcuri, „Lăptăria cu caimac” şi-a dezvelit nurii naturali sută la sută. Aşa cum se poartă acum sintagma pentru produsele obţinute corect.

Lăptăria cu caimac_b

Agroserv Măriuţa reinventează „laptele de la vacă” la sticlă
Laptele este ambalat în sticlă de sticlă de un litru, cu etichete transparente la propriu, prin care se poate citi negru pe albul laptelui că este un produs românesc, natural şi integral 100%. Limitele în care evoluează grăsimea integrală se situează între 3,8 şi 4,1%. Semn că asupra laptelui muls şi prerăcit în tancurile din fermă se intervine blând cu o pasteurizare în condiţii de igienă la nivelul cel mai ridicat. M-a impresionat faptul că până şi aerul care umple sticla este sterilizat. Produsul este însă perisabil rapid dacă stă în căldură mai mult de 3-4 ore. Temperatura optimă de păstrare este de 2-4 grade Celsius, ceea ce poate asigura un interval de menţinere a calităţilor laptelui de maxim două săptămâni. Cât priveşte aspectul sticlei de lapte integral, cu formă paralelipipedică având colţurile rotunjite, este atractiv şi distinctiv!
Mădălina Cocan, fiica fermierului Nicuşor Şerban, a subliniat rolul etichetelor speciale: „Etichetele sunt transparente pentru că pe acest principiu al transparenţei ne bazăm brandul!”

Lăptăria cu caimac_b

Predare de ştafetă
Adrian Cocan, ginerele preşedintelui Holstein Ro, împreună cu soţia sa Mădălina au preluat oficial frâiele businessului. Nicuşor Şerban le-a urat să aibă cel puţin norocul său în afaceri. Un noroc bazat pe multă muncă şi pricepere, desigur, dacă e să ne gândim că în urmă cu doar 20 de ani, Nicuşor Şerban şi-a cumpărat prima vacă cu lapte iar prima sa livrare de lapte spre un mare procesator a fost de 120 l/zi. Acum mulge aproape o mie de vaci de trei ori pe zi, cu o medie zilnică a lactaţiilor care tinde spre 38/l/zi. Agroserv Măriuţa este printre cele mai eficiente exploataţii de vaci cu lapte din România iar de acum consumatorii vor beneficia de calitatea acestui lapte într-un mod direct! Pentru început, îl vor putea găsi pe raftul magazinelor Mega Image. Iaurtul în borcane de sticlă, cu 5% grăsime, procent obţinut prin adaos de smântână, fără alt aport de proteine sau substanţe care să facă produsul cremos şi mai ştiu eu cum.
Pe lângă laptele integral, Lăptăria cu caimac produce şi brânzeturi proaspete (caş proaspăt, caş zvântat), brânzeturi maturate şi smântână pentru frişcă, produse care vor merge spre HoReCa. Agroserv Măriuţa reinventează „laptele de la vacă” la sticlă, un alt mod de ambalare, care deşi este mai costisitor, vine să păstreze calitatea laptelui cât mai aproape de natural!
Printre cei prezenţi la festivitatea de lansare a „Lăptăriei cu caimac” s-au numărat văcari de top, precum Alexandru Baciu şi Mihai Afiliu, dar şi liderul APPR – Arnaud Perrein, sau liderul Pro Agro, Emil Dumitru. Am zărit-o şi pe Corina Mareş, managerul DLG Intermarketing, precum şi pe Jabbar Kanani, proprietarul Agricover. Directorul executiv al Holstein Ro, Ionuţ Lupu, şi directorul executiv al APPR – Alina Creţu – au fost alături de preşedinţii lor la o degustare din pahare de şampanie a laptelui de la vacă cu brandul „Lăptăria cu caimac”.
Trebuie să recunoaştem că ceea ce se face la Drăgoeşti este un semn că România agricolă învaţă să se încadreze în economia de piaţă europeană şi ca producător de valoare adăugată. Să le urăm succes!

 Lăptăria cu caimac_b

PROMOVARE PRIN DEMONSTRAŢII DE GĂTIT LA FERMĂ
Evenimentul de lansare a brandului „Lăptăria cu caimac” este doar începutul unei campanii de marketing şi advertising, care, aşa cum a anunţat Adrian Cocan, continuă cu câte o seară de gătit în fermă, pentru „ca oamenii să poată vedea ferma şi fabrica. Se va găti în funcţie de inspiraţia bucătarilor pe care îi vom aduce să instruiască invitaţii, aleşi aleatoriu dintre fanii de pe Facebook. Prin acest demers vrem să arătăm consumatorilor munca din spatele unor astfel de produse“.

Un articol publicat în revista Ferma nr. 13/218 (ediţia 1-14 august 2018)

 

Cisteste si...

Recomandările redacției
Ultimele articole
Citește mai multe știri →