Kleffmann Group România - Revista Ferma
10 minute de citit

Kleffmann Group România

harta presa agricola 2014 m Kleffmann Group România

La începtul lunii septembrie 2014, Kleffmann Group a aniversat două decenii de prezență în România. Istoricul celor douăzeci de ani de inovație, prosperitate și vitalitate în cercetarea de piață din domeniul agricol s-ar putea rezuma astfel: profesionalism, acuratețe și responsabilitate.

Kleffmann s-a impus pe piața din România ca lider autoritar, sondajele sale fiind utile în luarea unor decizii, în elaboratea unor strategii de către jucătorii din piața de agribusiness.

„Anticipăm riscurile și identificăm oportunitățile”
“În prezent, Kleffmann Group este principalul furnizor de perspective de piață pentru firmele de agribusiness din România, poziție care ne onorează și, în același timp, ne obligă să continuăm cu mai mult aplomb. Experiența căpătată în cei 20 de ani în România ne poziționează pe primul loc în cercetarea pieței agricole, ne concentrăm pe întregul lanț alimentar, protecția plantelor, semințe, zootehnologii și utilaje. De asemenea, propunem soluții personalizate industriei pentru toate grupurile relevante, începând cu dezvoltarea agricolă până la clienți din domeniile farmaceutic și chimie. Noi anticipăm riscurile și identificăm oportunitățile, oferind managementului de business informații valoroase, superioare și un solid fundament pentru planificarea strategiilor”, a apreciat Burkhard Kleffmann, liderul companiei.
Invitații care au vorbit la evenimentul aniversar au remarcat faptul că Grupul Kleffmann România dispune de o echipă tânără și profesionistă, dinamică și performeră, bine manageriată de Bela Bartok, din care s-au remarcat Emese Ruszuly, Dan Jecan sau Marius Nădejde.
În ultimii ani, Kleffmann România a creat parteneriate cu aproape toti jucatorii-cheie de pe piața de semințe și a produselor de protecția culturilor. Spicuim câteva aprecieri ale colaboratorilor prezenți la acest moment aniversar.

Informația valoroasă este la mare preț

Vasile Iosif – director general DuPont® Crop Protection: „Îi felicit pentru împlinirea celor două decenii de prezență în România. Cu siguranță, au fost 20 de ani de eforturi intense, dar întotdeauna, la finalul atâtor eforturi, să ai niște rezultate plapabile cum are astăzi Kleffmann Group și să te bucuri de o reputație extraordinară în rândul industriei, atât de protecția plantelor, cât și a celor care produc semințe, nu poate decât să te mulțumească. Eu le doresc multe succese, să vină cu informație care pe noi, cei din industria protecției plantelor, să ne ajute să luăm decizii care să ducă – dacă doriți – la o mai bună deservire a pieței de protecția plantelor și la a preîntâmpina nevoile fermierului român. Grupul Kleffmann Group România îl cunosc de când s-a lansat. Recunosc că primele lor rezultate au fost departe de ceea ce ar fi trebuit să fie. Astăzi noi avem un parteneriat foarte important cu Kleffmann Group, ne bucurăm de datele lor, purtăm discuții cu ei și, atât cât putem, îi ajutăm și datele lor sunt extrem de valabile pentru noi, chiar dacă ele costă destul de mult. Noi înțelegem acest lucru, pentru că informația valoroasă este la mare preț, iar în spatele acestei informații stau foarte multă muncă și o echipă dedicată pentru asta. Eu vreau să le mulțumesc și să-i asigur de colaborarea noastră și pe viitor”.

„Înainte «furam» datele de la Ministerul Agriculturii!”
Constantin Soare, director comercial – Adama Agricultural Solutions: „Lucrez cu Kleffmann Group România încă de la înființare. De 20 de ani, am crescut împreună folosind informațiile Kleffmann Group. Trebuie să vă spun un secret; înainte «furam» datele de la Ministerul Agriculturii pentru că agricultura era centralizată și toate lucrurile erau mai mult sau mai puțin cunoscute; iar acum studiile noi pe care le face Kleffmann Group, atât în România, în Europa, cât și în lume, practic, ne ajută să știm mult mai multe lucruri despre fermieri, despre produsele noastre, despre calitatea lor, despre cotele de piață, despre avantaje, dezavantaje și, bineînțeles, toate se fac numai cu bani. Nimic nu este gratis, profitul este cel care ne leagă! Și noi trăim într-o eră a profitului, iar agricultura încă face profit și ne bucurăm de toate succesele fermierilor; e o mare bucurie să fii fermier în Româna, să produci și să te bucuri de ceea ce faci”.

„Metodele Kleffmann ne-au sprijinit foarte mult”
Mircea Silviu Chetrone, director Marketing – BASF: „Ne aflăm la evenimentul Kleffmann Group – aniversarea a 20 de ani de activitate în România; ne bucurăm pentru această companie, suntem un partener vechi, colaborăm frumos și foarte bine cu Kleffmann Group din anul în care a venit în România. Desigur că toate metodele pe care le-au dezvoltat au fost binevenite și pe noi ne-au sprijinit foarte mult, pentru a vedea care sunt tendințele pieței și care este poziția noastră comparativ cu competitorii. Noi am preluat foarte multe din studiile de piață ale Kleffmann, poate cele mai multe din istoria colaborării noastre – și noi credem că în continuare vom colabora foarte bine. Foarte important este dialogul pe care îl ținem cu echipa Kleffmann – una de elită, care s-a dezvoltat foarte bine în ultimii ani și noi suntem foarte mulțumiți de colaborarea pe care o avem în România”.

„De informațiile Kleffmann se leagă deciziile noastre”
Gabriel Raviczki, director de Marketing – Bayer CropScience România: „Colaborăm cu compania Kleffmann de mai bine de 15 ani. Suntem la un eveniment important de marcat pentru noi, oamenii din domeniul inputurilor din agricultură. Aș spune că o colaborare ca aceasta cu Kleffmann Group este foarte importantă. În momentul de față, datorită colaborării fructuoase de ani de zile cu colegii de la Kleffmann Group, reușim să înțelegem mult mai bine dimensiunile, tendințele și dinamica pieței pe care noi evoluăm și, bineînțeles, le dorim să-și perfecționeze metodele și să colaborăm în continuare cât putem de fructuos cu dânșii pe acest domeniu destul de sinuos, acela al statisticii în agricultură.
Kleffmann Group reprezintă pentru noi o componentă extrem de valoroasă și de importantă în acestă încercare de a completa cu informații cât mai precise imaginea pe ne-o facem despre piață. Continuăm colaborarea, cu siguranță, așteptăm o acuratețe cât mai mare a datelor pe care le generează și le elaborează, pentru că de aceste date se leagă decizii ale noastre, ale companiilor cu care ei colaborează, pe termen mediu și lung. Prin umare, pe aceste informații ne bazăm într-o măsură destul de importantă deciziile strategice, deciziile de dezvoltare, deciziile de promovare a unor produse și, bineînțeles, ne dorim ca aceste decizii să fie cât mai bine fundamentate pe baza unor informații cât mai precise, rezultate dintr-o abordare profesionistă a pieței în care noi evoluăm”.

„Kleffmann – un partener în care avem încredere”
Cristina Cionga, director pentru Afaceri Publice și Guvernamentale – Pioneer: „Mă bucur să particip la acest frumos eveniment – aniversarea a 20 de ani de când Kleffmann Group este prezent pe piață și pot să spun că Pioneer a depășit un deceniu de colaboare cu acest grup, ceea ce vorbește de la sine despre încrederea pe care o avem în ceea ce fac și în rezultatele analizelor lor statistice. În fiecare an așteptăm o acuratețe cât mai bună în estimarea cotelor de piață, așteptăm în fiecare an cu emoție – noi și competitorii noștri – să vedem cum stăm pe piață, cum ne poziționăm. Pot să spun este una din sursele cele mai importante de informații statistice despre piață, ne folosesc în mod cert în analizele noastre interne, în luarea unor decizii de business. Kleffmann Group este cu adevărat un partener în care avem mare încredere”.
 
Lider internațional pe piața agricolă

Înființat în anul 1990, Grupul Kleffmann este institutul de cercetare lider internațional pe piața agricolă, cu puncte de lucru în 20 țări din întreaga lume și cu peste 350 de persoane angajate cu normă întreagă. Cu o cifră de afaceri anuală de 25 de milioane de euro, Kleffmann efectuează peste 500.000 de interviuri în fiecare an. Ca agenție cu servicii complete de cercetare de piață, Grupul oferă clienților informații-cheie în mai multe sectoare agricole, nu doar din rețeaua sa globală de fermieri, dar și din studiile de cercetare ad-hoc sindicalizate sau personalizate.
Filiala românească a Kleffmann Group a fost fondată în anul 1994. Primul birou a fost deschis în capitală, iar ceva mai târziu a fost mutat la Cluj-Napoca.

Marian MUȘAT
Tudor CALOTESCU


FERMA, NUMĂRUL 1 ȘI ÎN 2014 

Rezultatele preliminare ale sondajului realizat de KLEFFMANN Group în perioada mai – iulie 2014, care a vizat aflarea gradului de cunoaștere a publicațiilor cu profil agricol din România, precum și comportamentul de citire al agricultorilor chestionați, a reconfirmat poziția de lider pe care revista Ferma o deține pe această piață media.

Primul sondaj de acest gen a fost realizat de Kleffmann Group în anul 2011 și a evidențiat clar preferințele consumatorilor de presă agricolă, care au poziționat Ferma pe primul loc, la toate criteriile analizate și în toate regiunile țării. În 2012, sondajul reconfirmă revista Ferma drept numărul 1 în topul revistelor agricole. Top 3 al revistelor agricole din România a rămas neschimbat și în 2013.
Ca să eliminăm din start orice intenție de interpretare subiectivă a datelor, menționăm că sondajele la care facem referire NU au fost comandate de Ferma Media Grup, ci sunt realizate de societatea independentă Kleffmann Group, ca parte integrantă a unei serii de sondări de piață referitoare la agricultura românească.

Indicatorii sondajului
Grupul țintă al sondajului sunt fermierii cultivatori de porumb, păioase, floarea soarelui, rapiță și soia. Au fost intervievați 1.738 de fermieri, din toate regiunile țării, eșantion reprezentativ pentru o suprafață agricolă exploatată de 6,85 milioane hectare.
Rezultatele sunt interpretate pe baza suprafețelor cultivate și a numărului estimativ de exploatații agricole.
Pe toate segmentele analizate de acest sondaj, revista Ferma ocupă prima poziție în preferințele agricultorilor intervievați.
Preferințele repondenților mențin Ferma Media Grup în topul clasamentului și în ceea ce privește utilizarea internetului.
Revenim cu detalii în ediția din noiembrie.

Cisteste si...

Recomandările redacției
Ultimele articole
Foto 1 iStock 1289621751 artbyPixel scaled De ce devin porcii agresivi?

De ce devin porcii agresivi?

Un subiect de maximă actualitate este studiul şi combaterea agresivităţii suinelor în condiţiile de exploatare tipice fermelor de suine moderne. […]

Citește mai multe știri →