2 minute de citit

Fermierii români, într-un număr tot mai mare, aleg produsele Corteva Agriscience

Principalii factori care au determinat creșterea numărului de clienți au fost introducerea constantă a unui număr tot mai mare de produse inovatoare pe piața din România, precum și diversitatea portofoliului de porumb, floarea soarelui și rapiță, care le permite cultivatorilor să se orienteze către hibrizii din ce în ce mai bine adaptați condițiilor climatice aflate într-o continuă schimbare. 

Simultan, fermierii români au apreciat avantajul programului “One Face”, care este o abordare unică în Corteva Agriscience, ce implică unificarea serviciilor pentru clienți la nivelul unui singur reprezentant de vânzări pentru a le facilita colaborarea cu compania – atât pentru produsele de protecția plantelor, cât și pentru semințe.

“Corteva Agriscience lucrează în beneficiul clienților săi pentru a le oferi cele mai bune produse inovatoare care să-i ajute să depășească provocările cu care se confruntă agricultura din zilele noastre. Legătura cu fermierii este cea mai  importantă pentru noi și încercăm să le oferim cele mai potrivite soluții”, spune Jean Ionescu, Country Leader România și Moldova. “Abordarea unică a serviciilor pentru clienți ne ajută să purtăm o conversație directă cu fermierul pentru a afla  dificultățile, cât și nevoile acestuia. Clienții și partenerii noștri sunt pe primul loc și continuăm să-i servim la standarde înalte.”

Corteva Agriscience-sigla_b 

Cisteste si...

Recomandările redacției
Ultimele articole
Citește mai multe știri →