Aproape întreaga producţie este valorificată pe piaţa de retail. În prezent, familia Piper colaborează cu Lidl şi Carrefour, de care se declară foarte mulţumită.
„În ultimii trei ani a existat o campanie de promovare a produselor româneşti, ceea ce ne-a pus într-o poziţie favorabilă. Cu cireşele intrăm în supermarket din luna mai iar pe la mijlocul lui iunie începem cu piersica, până în septembrie, când livrăm primele mere. În august ieşim pe piaţă cu prunele”, susţine Bogdan Piper, pomicultor din Arad – Grădina lui Piper.
Pandemia, combătută cu sucuri naturale
De anul trecut, o parte din producţia de mere este procesată. „Facem diferite sortimente de sucuri, sub brandul ”Grădina lui Piper”, în care mărul este baza şi adăugăm fie morcovi şi sfeclă, fie cătină sau ghimbir. Gusturile sunt încă împărţite, nu putem spune care sunt preferinţele consumatorilor. Încă testăm piaţa. În perioada de pandemie am început să facem şi livrări la domiciliu. Avem o capacitate de producţie de 1.500 de litri pe zi. Din ce în ce mai mult românii se axează pe consumul de produse locale şi asta nu poate decât să ne bucure”, a constatat fermierul arădean. Sucul este un produs natural, fără adaos de apă, conservanţi sau zahăr, şi deocamdată este comercializat doar pe plan local.