Un brand global
Denumirea Adama, cu semnificaţia “pământ” în limba ebraică, care a păstrat și cei trei A de la Makhteshim Agan, este un brand ușor de reținut, care penetrează rapid conștiința clienților. Un brand global și trei cuvinte: “Simplu. Creștem. Împreună!”
Parteneriatul Adama cu ChemChina e un pas important. Compania are acum 4.500 de angajați, cu perspectiva dublării acestui număr anul viitor, deţine peste 50 de sucursale în toată lumea, oferă 120 de substanțe active și realizează o cifră de afaceri de 3 miliarde de dolari, înregistrată anul trecut.
„La simbolistica din spatele logoului Adama s-a lucrat foarte bine și impactul va fi pe măsură”, a ținut să precizeze Dan Jecan – research team leader la Kleffmann Group.
Sărbătoarea Adama a adus în fața clienților, colaboratorilor și a presei de specialitate trupa Amadeus. Maia Morgenstein l-a secondat pe Dimitris Drisis (foto) – managerul general Adama pentru România – în prezentarea noului concept. O trupă de balet a pregătit un dans complex, cu tematica Adama.
La final și masa, și dansul, dar și darul au fost oferite tot de gazde. Să fie într-un ceas bun!