Însă un lucru e cert. Toate acestea au rămas întipărite pe hârtie, mărturie ale vremurilor vechi şi noi, iar povestea noastră merge mai departe! Ferma s-a adaptat anilor, s-a reinventat şi, cum ne place nouă să spunem, printul şi-a luat revanşa, de la an la an. Aşa se face că Ferma este singura revistă de pe piaţa media din România care interconectează tiparul cu era digitală, prin sistemul de coduri QR, aducându-vă la doar o secundă distanţă de actualitatea agricolă de pe mapamond.
Istoria se scrie cu fapte. În ceea ce ne priveşte, acum 300 de numere de Ferma, începând cu prima ediţie a revistei, ne-am asumat misiunea de a vă informa iar faptele noastre s-au concretizat în ceea ce, generic numim, jurnalism agricol!
Sunt 24 de ani şi 300 de ediţii Ferma de când împărtăşim aceeaşi pasiune şi dăruire pentru agricultură. Voi, fermierii, la lucru în câmp şi în ferme iar noi scriind şi spunând lumii poveştile voastre de succes. Şi nu, nu ni se pare! Chiar facem echipă bună într-o lume aflată în permanentă schimbare, dar prin care răzbatem şi căutăm cele mai bune soluţii, cu dedicare şi profesionalism.
Înfiinţat în urmă cu peste două decenii, odată cu lansarea unei reviste de specialitate, Ferma Media Grup este primul grup media privat din agricultura românească.
Povestea revistei Ferma a plecat de la dorinţa proprietarului ei de găsi o publicaţie specializată în care să facă reclamă seminţelor de plante furajere pe care le producea şi le vindea în urmă cu 24 de ani. Nu a găsit, aşa că a făcut una, cu sprijinul câtorva cadre didactice de la Universitatea Agronomică din Timişoara. Aşa se şi numea la început: „Plante furajere”. A avut succes imediat pe o piaţă avidă de informaţie agricolă. După două ediţii, regretatul profesor Dan Drinceanu i-a dat numele FERMA şi aşa a rămas. A fost doar începutul, pentru că Fermei i-a fost hărăzit un viitor foarte bun alături de voi, dragii noştri cititori. Treptat, cu ajutorul vostru, cu încrederea pe care aţi investit-o încă de la început în conceptul editorial al revistei, prin deschiderea cu care ne-aţi primit în casele voastre, Ferma a câştigat notorietatea pe care o are astăzi. Ori tocmai asta ne obligă la mai mult şi la mai bine. Suntem cu cel puţin un pas înainte pentru a putea anticipa efectele evenimentelor agricole cu impact relevant pentru voi. Pentru a selecta şi a vă furniza conţinut media actual, util şi verificat.
Brandurile Ferma Media Grup, din print sau online, s-au impus în timp prin varietate, profesionalism și calitate, devenind Alegerea naturală a fermierilor. Din 1998.
Sărbătorim împreună 300 de ediţii, pentru că ai ales să fii un fermier informat. Ai ales să FII FERMA!
NICOLETA DRAGOMIR
Redactor-şef Ferma Clasic
Ferma Media Grup
nicoleta@revista-ferma.ro