30 de ani de supremaţie în competenţă şi parteneriat - Revista Ferma
5 minute de citit

30 de ani de supremaţie în competenţă şi parteneriat

austrodiesel3 m 30 de ani de supremaţie în competenţă şi parteneriat

Jubileul de 30 de ani a fost un prilej de sărbătoare pentru Austro Diesel, la care au participat 400 de parteneri de afaceri ai MF din Austria, Ungaria, Cehia, Slovacia şi România. Printre invitaţi s-au aflat şi reprezentanţi ai mărcii Massey Ferguson şi ai companiei AGCO.

Pe parcursul celor 30 de ani de funcţionare, Austro Diesel a dovedit competenţe deosebite ca distribuitor şi prestator de servicii în domeniul maşinilor agricole.

 

„Superior DNA” şi „Pure Gold”

Johann Gram, directorul firmei Austro Diesel, a prezentat strategia firmei sale: 110% performanţă în servicii pentru Massey Ferguson. „Superior DNA” şi „Pure Gold” dovedesc că Massey Ferguson se menţine peste generaţii, drept o marcă de talie mondială. Massey Ferguson se bazează pe filozofia firmei, care întruchipează dorinţa de a nu livra clienţilor săi doar un utilaj. Austro Diesel depune toate eforturile necesare pentru a oferi cele mai bune servicii şi a-şi susţine clienţii înainte şi după achiziţionarea produselor.

Massey Ferguson dispune de cea mai mare reţea de distribuţie din lume, cu o echipă de 2.700 de dealeri independenţi, în aproximativ 140 de tări, ceea ce îi conferă stabilitate şi forţă. Austro Diesel se bucură de o reputaţie foarte bună în cadrul acestei companii. Astfel în 2006, Massey Ferguson a acordat firmei Austro Diesel distincţia de „Unul dintre cei mai buni distribuitori din întreaga lume”.

Bazele acestui succes au fost puse în anul 1982, la înfiinţarea Austro Diesel de către Hubert Pölz şi la preluarea distribuţiei pentru Massey Ferguson şi Fermec.

În anul 1988, Austro Diesel a fost preluată de Tarbuk Gruppe, fiind responsabilă de distribuţia pentru maşini agricole Massey Ferguson, utilaje de construcţie Case şi tehnică de transport Pimespo. Începând cu anul 1991, producătorii au folosit serviciul remarcabil al relaţiilor Austro Diesel cu clienţii din Cehia, Slovacia şi Ungaria, urmând să distribuie piese de schimb şi în aceste ţări.

În anul 1999, Austro Diesel a intrat în posesia dreptului exclusiv de distribuţie Massey Ferguson pentru Cehia şi Slovacia, în 2003 pentru Ungaria şi în anul 2006, pentru România. În anul 2003, Austro Diesel a fost cumpărată de Johann Gram.

Richard Markwell, vicepreşedintele Massey Ferguson şi directorul executiv pentru Europa, Africa şi Orientul Apropiat şi Preşedintele director general al AGCO SA, a adus muţumiri directorului Johann Gram, precum şi colectivului Austro Diesel: “Asocierea noastră, acum 30 de ani, a fost un început. De-a lungul timpului am progresat împreună. Succesul nostru este realizat printr-o strânsă colaborare. Cu ajutorul firmei Austro Diesel, Massey Ferguson este acum mai puternic ca niciodată pe piaţa din Europa Centrală!”.

 

Succesul se naşte din tradiţie

Profesorul universitar Markus Hengstschläger, directorul Institutului de genetică din cadrul Universităţii de medicină din Viena, a descris în discursul său cum puterea ADN-ului poate influenţa omul. Întrebarea care se pune: ce moştenim din momentul naşterii?

Puterea genelor nu are influenţă doar asupra vieţii noastre, ci şi asupra succesului firmei unde suntem angajaţi. Genele angajaţilor se oglindesc atât în filozofia, cât şi în cultura unei întreprinderi. Analiza ADN-ului Austro Diesel confirmă: succesul se naşte din tradiţie! Valorile întreprinderii – calitate, inovaţie, viziune, competenţă, încredere, seriozitate, tradiţie, parteneriat şi stabilitate – sunt regăsite în genele fiecărui angajat Austro Diesel.

 

Viitorul agriculturii europene

Franz Fischler, fost ministru al agriculturii în Austria, a luat parte, timp de mai mulţi ani, în calitate de membru al comisiei UE, la dezvoltarea agriculturii europene. În discursul său a vorbit despre cele mai importante provocări ale viitorului, despre creşterea preţurilor produselor agricole, modificarea climei, nevoile şi transformarea socială a societăţii.

Apoi a prezentat şi obiectivele viitoare ale politicii agrare europene: producţie competitivă, folosirea resurselor naturale şi o dezvoltare teritorială moderată. Demn de atenţie a fost discursul acestuia referitor la viitorul fermelor mici şi mari din Europa. Toate acestea vor avea şanse de dezvoltare, singurii factori determinanţi fiind competenţele şi performanţele fiecărei ferme.

În acest context, hotărârea neclintită de a da tot ce are mai bun şi de a oferi servicii la cel mai înalt nivel demonstrează ceea ce este important pentru Austro Diesel: competenţă profesională, orientare maximă spre piaţă şi clienţi, un parteneriat activ cu clienţii, distribuitorii şi furnizorii, cel mai bun service şi furnizare de piese de schimb şi un sprijin demn de încredere.

Text şi foto: AUSTRO DIESEL

CONTACT
Austro Diesel GmbH
Concorde Business Park 3/2
2320 Schwechat, Herta Ehn
tel.: 01/70 120-311, fax: 01/70 120-5
herta.ehn@austrodiesel.at
www.austrodiesel.at

Cisteste si...

Recomandările redacției
Ultimele articole
Foto 1 iStock 1289621751 artbyPixel scaled De ce devin porcii agresivi?

De ce devin porcii agresivi?

Un subiect de maximă actualitate este studiul şi combaterea agresivităţii suinelor în condiţiile de exploatare tipice fermelor de suine moderne. […]

Citește mai multe știri →